In de tweede fase van ons project breiden we het aantal deelnemende bedrijven uit van 10 naar 20.
Naast deze dataverzameling voeren we diepte-interviews met de betrokken bedrijven. Deze interviews zijn gericht op het verkrijgen van diepgaand inzicht in hun toekomstige energiebehoeften en -opwekking. We bespreken onderwerpen zoals de plannen voor e-mobiliteit, waarbij we kijken naar het gebruik en de integratie van elektrische voertuigen binnen hun bedrijfsvoering. Daarnaast onderzoeken we mogelijke uitbreidingen van hun bedrijfsprocessen die van invloed kunnen zijn op hun energieverbruik en -opwekking.
Deze gecombineerde aanpak van kwantitatieve data-analyse en kwalitatieve interviews stelt ons in staat een gedetailleerd en accuraat beeld te krijgen van de huidige en toekomstige energiebehoeften van de deelnemende bedrijven. De inzichten die we verkrijgen, helpen ons bij het optimaliseren en verder ontwikkelen van de energiehub, zodat deze nauw aansluit op de werkelijke behoeften en toekomstige ontwikkelingen binnen de deelnemende bedrijven.